Snelle tips om verlengingsfouten in uw Mcafee-toepassing op te lossen

Zelfs als de interface van de applicatie klantvriendelijk is ontworpen en we ervoor zorgen dat alle bugs worden verwijderd, zodat de gebruikers tijdens het werk zo min mogelijk problemen ondervinden. Toch kunt u enkele of andere problemen tegenkomen. Een daarvan is de fout met betrekking tot de verlenging van het abonnement. De volgende blog beantwoordt deze vraag.

Voor meer informatie en begeleiding met betrekking tot uw antivirus abonnement kunt u ons bellen op Mcafee Klantenservice Telefoonnummer Nederland. Onze meest bekwame technici nemen contact met u op om alle softwaregerelateerde storingen op te lossen.

Hoe kunt u verlengingsfouten oplossen waarmee u te maken krijgt in onze antivirustoepassing?

• Om deze fout op te lossen, hoeft u alleen maar te controleren of het abonnement moet worden verlengd of niet; zo ja, dan moet u de volgende methode volgen

• Allereerst moet u naar de startpagina gaan en met de muis naar het gedeelte MIJN ACCOUNT gaan

• Als u naar de sectie AANMELDEN wordt geleid, voert u uw inloggegevens in en logt u in op uw handle

• U wordt naar het ACCOUNT-venster geleid, hier moet u de muisaanwijzer op het tabblad ABONNEMENTEN plaatsen en erop klikken

• Vervolgens moet u op de optie VERNIEUWEN tikken voor uw specifieke product

• Het scherm geeft de prompts voor procesinstructies weer, volg ze en u wordt naar het factureringsvenster geleid

• Voltooi het factureringsproces en controleer uw account voor het gedeelte ABONNEMENTEN voor de verlenging van de service

We hopen dat de bovenstaande methode de storing voor u oplost. Voor andere vragen over abonnementen kunt u ons bereiken op het Mcafee telefoonnummer Belgie en u krijgt in een mum van tijd de beste oplossingen voor alle problemen. Neem ook contact op met het team via de livechatbox! Het is niet alleen 24×7 actief, maar u krijgt ook snelle en directe reacties.