Snelle oplossing voor het oplossen van de deactiveringsfout in uw Mcafee-app

Het kan voorkomen dat u de foutmelding krijgt dat UW SOFTWARE OVER DEACTIVERING GAAT. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Veel voorkomend is de installatie van dezelfde licentiesoftware op twee apparaten of in afwachting van updates. Je hebt echter geen paniek. Deze glitch kan eenvoudig worden opgelost. In de volgende sectie wordt de oplossing voor hetzelfde genoemd.

Neem voor meer informatie over uw antivirusabonnement contact met ons op via de Mcafee-helpdesk en vraag de experts om uw vragen op te lossen. U kunt ons ook schrijven via de e-mailservice. We zullen zo snel mogelijk reageren of u doorverbinden met de betrokken technicus.

Wat te doen om de deactiveringsfout in uw Mcafee-software op te lossen?

• Het eerste is om de oorzaak van de foutmelding die u krijgt te herkennen; als het licentiegerelateerd is, kunt u gemakkelijk een extra aanschaffen met behulp van de volgende stappen:

• Het eerste is om naar de homepage van de softwareapplicatie te gaan

• Navigeer hier naar het gedeelte MIJN ACCOUNT en klik op het betreffende tabblad

• U moet zich aanmelden bij uw handle en de referenties invoeren

• Klik nu op het tabblad AANKOOP of HERACTIVEREN afhankelijk van de behoefte van de zaak

• Start uw apparaat opnieuw op zodra u klaar bent met het proces

• Ten tweede komt het probleem van het algemene updateprobleem; u kunt dit gemakkelijk oplossen door simpelweg de software te verwijderen en opnieuw te installeren op uw apparaat

We hopen dat u door de bovenstaande stappen te volgen het genoemde probleem hebt kunnen oplossen. Als het probleem zich echter blijft voordoen, zijn er andere problemen die uw service belemmeren, dan kunt u contact met ons opnemen via het Mcafee Klantenservice Nederland. Ons team aan de online balie zal ervoor zorgen dat zij u de respectieve oplossingen met de minste vertraging bieden.