Controleer uw Mcafee Antivirus-abonnement: Beknopte handleiding voor Windows

Het eenvoudige mechanisme om aan de slag te gaan met de services van uw antivirusabonnement omvat het downloaden, activeren en tenslotte verifiëren van uw account. Verificatie van de ID is essentieel omdat dit zorgt voor een goede synchronisatie van uw nieuwe account met de vooraf geïnstalleerde Mcafee-software. In dit artikel hebben we de snelle stappen hiervoor opgesomd. Voordat u verdergaat, moet u ervoor zorgen dat u het activeringsproces voor uw plan op het apparaat hebt voltooid.

Neem voor meer informatie over uw antivirusabonnement contact met ons op bij Mcafee Klantenservice Nederland en laat de experts uw vragen oplossen. U kunt ons ook schrijven via de e-mailservice. We zullen zo snel mogelijk reageren of u doorverbinden met de betrokken technicus.

Stappen voor het verificatieproces van uw antivirusplan:

 De eerste stap is om naar het softwarepictogram te gaan en het te openen

 Als u naar het startvenster wordt geleid, klikt u met de rechtermuisknop op het toepassingspictogram; deze vind je naast het kloksymbool

 Tik in de menulijst op de VERIFY ABONNEMENTEN-functie en wacht tot het proces begint en wordt voltooid

 Als u klaar bent, opent u uw applicatie opnieuw en gaat u naar het gedeelte UW ABONNEMENTEN

 Controleer of de vervaldatum van uw plan zichtbaar is of niet; als dat zo is, is het proces succesvol

Met de bovenstaande snelle methode hopen we dat de verificatie voor uw plan op een efficiënte manier zou zijn voltooid. Als u echter nog steeds met storingen wordt geconfronteerd, wacht dan niet langer. Bel ons direct op het Mcafee Gratis Telefoonnummer en ontvang binnen de kortste keren de oplossing voor de bug. De experts van de helpdesk hebben jarenlange hands-on ervaring met de knowhow van de applicatie en begeleiden u daarom alleen met de meest relevante fixes.